Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er bare 18 uker på vei, men merker at jeg begynner å bli sliten. Det er veldig travelt på jobb for tiden også, så jeg springer hele dagen. Føler at det begynner å tære på kreftene allerede å skulle jobbe 100%. I tillegg klemmer det på isjiasnerven nedover den ene foten, og dette blir verre de dagene jeg går mye. Da er det veldig vondt både å gå og å sitte. Mange tunge løft er det også og det hjelper ikke akkurat på situasjonen. Flere som føler at det begynner å bli tungt å holde ut i 100%? Jeg har jo tenkt å holde ut lenger enn dette da, men det kommer jo an på hvor lenge kreftene strekker til
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Er også 18 uker på vei. Har ikke store plager, men nok til å bli sliten av. Jobber i barnehage, og håper for guds skyld kroppen holder seg brukbart til i allefall juleferien.... Er veldig deilig å bli litt passet på på jobben, så de andre tar tunge løft, og mesteparten av påkledningen heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Er i uke 16 å har kraftig bekkenløsning,så jeg måtte bare sykmelde meg nå. hadde ikke lyst men føler at jeg må ta vare på kroppen min og helsa mi,siden jeg har enda maaange uker igjen av svangerskapet! Vi har utrolig mange tunge løft i løpet av dagen og det er vel det meste parten av jobben går ut på,så jeg hadde heller ingen mulighet till å få tilrettelagt noe på jobb! Du kjenner deg selv best!
3småskatter:0) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Kjenner meg godt igjen i det å føle seg sliten... Jeg jobber også 100 % stilling i barnehage på 0-3 årsgrupe og det er ganske tungt nå. Jeg er 26+4 uker på vei med mitt tredje barn og merker at det ikke alltid er like lett å kombinere det å gå gravid, jobb og familie. Min yngste sønn er jo bare 11 måneder og sover ikke noen godt på nettene pga astma.Det er vel den søvnmangelen over lang tid som gjør at alt blir litt ekstra tungt nå for tiden. Håper jeg vil holde ut lengst mulig men det er viktig å kjenne godt etter på hva kroppen sier for det er jo ingen som takker deg etterpå:0)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 HI her. Jeg jobber som sykepleier på sykehus og har heller ikke muligheter for å få noe tilrettelagt jobb, og der er mange gravide i samme situasjon som meg på avdelingen også så det går ikke an å tilrettelegge for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå