Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Mia har begynt å prate! Ikke vanlige ord så klart hehe, men hun former noe som ligner mye mer på ord enn det gjorde tidligere. Hun har jo lenge "skravla" men det ble plutselig noe helt annet her om dagen, og hun har bare fortsatt. Jeg tror jeg skjønner hvordan snakkestemme hun får, og det er så rørende å høre på. Hun sier noe som høres ut som mjamjamja (jeg tar jo det som mamma) og bæbæbæ (som gubben mener er pappa). Skikkelig artig, hun er så alvorlig når hun sier det også. Man skal ikke tulle med ord ;-)
heiamagen Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 så rart, det er jo nesten det samme som Nore begynte å si for litt siden, bobo og mama! Det varte ikke lenge da, bare 4-5 dager. Nå er det samme bablinga igjen... Kanskje de to ordene betyr noe på babyspråket? Tror ikke han hadde vondt noe sted, og ikke er det noe ord som heter bobo i franskordboka heller,- så det var nok babyspråket ja. Siden det ikke var noen andre babyer her å snakke med gadd han kanskje ikke mer, vi får se hva han sier når Mathea kommer nedover da
Millapril Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Så moro! Gleder meg til å høre hva den unge damen prøve å formidle. Kanskje mjamjamja rett og slett er Mia? Kult å høre stemmen, da. Gleder meg så til Ericas første ord, som jeg håper blir mamma!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Så moro!! Gleder meg til Camilla begynner å si litt mer "forståelig" :-) Skjønner godt at det er rørende å høre på. Camilla har så smått begynt med blablabla dadadada og litt konsonanter inn i bablingen, lå leeeenge og bare hørte på henne på tirsdag morning hos mamma. Sa til mamma på mandag ettermiddag at jeg syntes det var rart hun ikke hadde begynt med litt babling og ikke bare " synging". Og jaggu begynte hun morgenen etter hehe Men hun er ikke like avansert som Mia da De er jo bare sååå søte de lydene!!! Sitter bare å smiler hver gang hun begynner :-)
Bellen^2 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Så artig! De begynner jo ganske tidlig å teste ut stemmene sine, men det er ekstra moro når de starter å "prate". Selv om det ikke nødvendigvis er ord som "betyr" noe for oss, så har de noe de ønsker å formidle, så er det bare opp til oss å tolke det (og det er jo ikke bare bare) Gleder meg til å se og høre Mia og mjamjamja'en hennes på neste treff:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Morsomt da. Her skravler hun i vei fra morgen til kveld om dagen. Går i ett med bablingen. Lurer på om hun har det fra mamman..he he
Två små trollungar Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Så artig! Jeg ville absolutt tolket det som mamma og pappa, jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå