Gå til innhold

gravid!!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag teste jeg med for fjerde gang,. skulle hatt mensen 11.9.

og i dag ble testen positiv:):):)

tørr ikke ennå være helt overbevist på at jeg er gravid, så skal levere urinprøve hos legen i morgen.. men lure på om det må være morgen urin? og hvis det må det, hvordan skal jeg oppbevare det fram til legen åpner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! gratulerer:) du er nok mest sannsynligvis gravid. Når man er på legekontoret ønsker de gjerne at du tar med morgenurin. Hvis du drar på apoteket selger de urinbeholdere med lokk. Så lenge du bruker lokk og oppbevarer urinen i romtemperatur kommer det nok til å gå fint :)

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar. håper veldig jeg er gravid... :) eneste jeg luerer litt på er : jeg ønsker å gå ned 5 kg. kan dette skade å gjøre nå? tenker mange kaster jo opp under svangerskap og det skader ikke barnet.

Skrevet

Testet du ikke positivt før nå???? Jeg hadde ikm rundt den 20/9 og tester fortsatt negativt. Er det fortsatt håp for meg!!??

Skrevet

ja jeg hadde ikm 11.9 og har ikke testet positivt før i dag..men tror jo det må være nå tull med syklussen min denne mnd. men tørr jo ikke håpe ennå. drar til legen å sjekker i morgen.

men er sikkert håp for deg skal du de:) har ikke helt peiling på dette gravid greiene...hehe

Skrevet

Oj så spennende for deg da!! Du må la oss få vite hvordan det går i mrg. Krysser fingrene for deg iallefall:)

Jeg holder fortsatt håpet oppe når jeg leser slike historier... Hadde IKM for litt over en uke siden, men testet negativt nå mandag. Har jo hørt om tilfeller der det tar lang tid før noen får pos test, på grunn av at hos noen tar det mye lengre tid før HCG-nivået stiger. Det samme skjedde en venninne av mg nå nylig. Hun testet negativt de første to ukene etter IKM, så plutselig testet hun positivt en dag.. Jeg sender gode tanker til oss alle:)))

Klem fra meg

Skrevet

testen var positiv i dag også:) så det finnes håp for dere som går lenge over ikm:)

jeg er gravid:)

Skrevet

grattis.. jeg har ikm i dag og jeg har ikke sett noe til tanta så jeg håper jeg også... ;o)

Skrevet

åå!!! Så heldig du er!!! Gratulerer!!! Hvilken dag i syklusen din teset du positivt!? jeg er på dag 42.. testet negativt idag. Tror syklusen min også er litt rar... men syns det er enda mer rart viss syklusen min er på over 4 dager!!! Men jeg har gitt opp håpet på å være gravid.... men tempen min har steget med 0,4 C da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...