Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Idag var jeg på jobb og følte meg svimmel, kvalm og rett og slett svært dårlig:( På et tidspunkt var jeg nær ved å ringe sambo for å hente meg. Også merker jeg at jeg "lekker" litt og ble skikkelig redd for at det kan være fostervann?!?!?! Er det mulig? Å lekke litt og litt? Nå har jeg lagt meg ned og tør ikke tenke på ny arbeidsdag i morra.. Er 17 uker på vei!
Erisa* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syns du skal få sjekket opp dette. Det trenger ikke være noe farlig, men kontakt jordmor eller lege. Tror jeg ville vært hjemme fra jobb i morgen, og kontaktet jm/lege da for en time samme dag. Er greit å få sjekket opp slikt! Lykke til, håper at alt er fint (det er det sikkert, men sjekk det ut for å være sikker!!)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja må vel gjøre det. Er igrunnen skikkelig bekymret for akkurat dette. Ting er ikke slik som sist svangerskap (men da var jeg ung og dum og eide ikke en bekymring i verden ) Jeg får bare ta en egenmelding imorra og ringe legen min! Får jo ikke roet meg på noen annen måte heller.. Tusen takk for svar!!
mininurk Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Lekker du fortsatt? For hvis du gjør det ville jeg ringt med en jordmor og hørt hva du skal gjøre. Kanskje du får komme inn til en sjekk med en gang istede for å vente til i morgen... Da får du i allefall gode råd...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Lekker fortsatt ja, bare veldig lite men dog.. Synes det er litt tidlig å bli inkontinent!! Og ikke har jeg vondt lenger heller heldigvis! Grunnen til at jeg har fått det for meg at dette kan være fostervann er at når vannet gikk første gang kom det litt og litt og jeg trodde jeg bare måtte tisse veldig ofte- så kom veene. Jeg har ikke begynt å gå til jordmor enda så vet ikke hvem jeg skulle ringt da, kan jeg ringe legevakta?
Tredje barn på vei Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg lakk oxo fostervann men det var 11 dager før termin og da satte di i gang fødslen fordi det mest sannsynlig var begynnende sv.forgiftning. Men du får jo sjekke det opp. er ikke sikkert det er no galt, men bedre å sjekke enn å gå og bekymre seg da.. Lykke til.¨ Klem fra meg
mininurk Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ring til fødeavdelingen...der er de vant til alle mulige spm i alle uker... Der vil du ihvertfall få et ærlig svar, og sikkert et betryggende et...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg gjør det nå jeg Så får jeg kanskje sove i natt!! Tusen takk for all hjelpen dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå