Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan er underlivet ditt etter fødsel? Trangere Viere som før ????
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke de helt store forandringene...kanskje litt videre. Jeg har vært altfor dårlig med knipeøvelsene!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 syns det er mye trangere! kjennes ut som jeg er jomfru igjen! her må vi bruke glider for at det skal bli godt for meg!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 trangere, ble sydd veldig stramt- for stramt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå