Gå til innhold

Kjære sjaman...


Anbefalte innlegg

Skrevet

....,så fortreffelig å se at du er på plass igjen..., du har vært savnet....stor klem til samedamen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har savnet deg og...spurte deg i an annen tråd om vi skulle ha oss et party party her inne en kveld med vin/øl og dikting hehe

Skrevet

Jeg er klar på fredags kvelden . Når gutta er lagt, og mannen er på vift da dukker skravlemammans lyriske og dyriske side opp. Skal vi si kl 21....hi hi..

Skrevet

ok fredag it is...we have a date...skal benke meg her med et glass vin og da er ingen trygge...haha får vi se hvor populære vi er i ettertid hihi

Skrevet

hi hi, kan ikke vente.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...