Skravlemamman Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 ....,så fortreffelig å se at du er på plass igjen..., du har vært savnet....stor klem til samedamen.....
Under den hvite bro Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 har savnet deg og...spurte deg i an annen tråd om vi skulle ha oss et party party her inne en kveld med vin/øl og dikting hehe
Skravlemamman Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er klar på fredags kvelden . Når gutta er lagt, og mannen er på vift da dukker skravlemammans lyriske og dyriske side opp. Skal vi si kl 21....hi hi..
Under den hvite bro Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 ok fredag it is...we have a date...skal benke meg her med et glass vin og da er ingen trygge...haha får vi se hvor populære vi er i ettertid hihi
Skravlemamman Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 hi hi, kan ikke vente.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå