minst Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Det virker når jeg skriver her, men på msn er alle tegnene (?&%¤#"!) flyttet rundt. Pluss at jeg ikke har æøå.... Noen som vet hvordan jeg fikser det?
Monajenten Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Endre ordboken:) Nederst på verkøylinjen nesten helt til høyre, skal det stå noen bokstaver. Der står det helt sikkert EN, men det skal stå NO.
minst Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Nei det står NO der.... er ikke noe problem annet enn på msn.... (
Monajenten Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Åhh hehe, sorry.....leste litt for fort i svingene, trodde det var på pc'en....sorry:-(
It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Sånn har jeg også hatt det en gang. Ga seg da jeg restartet maskina.
It's all about me Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Så bra. Å restarte maskina er alltid det første jeg gjør når det oppstår merkelige problemer. Det er ofte ikke mer som skal til )
minst Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg pleier og å gjøre det, men hadde akkurat gjort det. Dvs minsten hadde slått den av... hehe
Marolla Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Grunnen til de tastaturproblemene er gjerne at noen har tastet shift og alt på venstresiden på tastaturet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå