Lykke(lig) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Bare lurer, for det gjør vi. Vist vi blir gravide på de første pp, så er jeg gravid 3-4 måneder under bryllupet.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Hei.. Hva er grunnen til at du planlegger det? Jeg for min del ville ikke ha gifta meg når jeg er 3-4 mnd på vei. Vil føle meg topp når jeg gifter meg. Nå er jeg 5 uker på vei og er uggen... Men det kan jo absolutt hende at du er i topp form når du er 3- 4 mnd på vei... Godt vi er forskjellige. Lykke til i allefall:) Når starter prøvingen for dere?
Lykke(lig) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 hvordan vet du at du ikke føler deg på topp når du er 3-4 måneder på vei da? Du er jo bare 5 uker gravid, og det er jo ganske stor forskjell fra 3-4 måneder! Planlegger det da fordi det passer bra å bli gravid nå til våren. var ferdig nå i vår med 5 års utdanning, og nå er det på tide synes jeg.
Nummer tre <3 Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 syns du skal gjøre det jeg! Syns det høres koselig ut jeg.. er jo ikke sikkert du kommer til å føle deg så uggen heller da.. det kan man jo ikke vite på forhånd! Har tenkt på det selv også, å gifte meg med en liten kul på magen, men samboer må vel fri først! hehe har en perfekt dato neste sommer, men da er jeg forhåpentligvis 3-4 måneder på vei..
Lykke(lig) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 takk for positive ord! Ja, man vet jo aldri hvordan man føler seg, men jeg er så lei av å vente. så hvorfor ikke? Som det ser ut nå blir vi prøvere til våren, men kan godt hende det endres når våren kommer. du får hinte litt om at du kunne tenke deg å gifte deg, så kanskje han frir snart?
spiren_81 Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Vi skal vente til etter bryllupet i juni.. Det er liksom noe som bare er bestemt. Hvorfor ikke fremkynne bryllupet deres da?
Galskapens overhode Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Vi planla å være gravide i 8. mnd når vi skulle gifte oss.. Det er hvis det klaffet i 1. pp.. Men her flyttet hybelboeren inn 7 mnd før vi hadde planer om å lage den.. SÅ nå blir det 5/6 mnd gammel baby til stede på bryllupet i stedet.. Det er jo ditt valg hvordan du vil gifte deg. Vi hadde ikke lyst til å utsette babylagingen til etter bryllupet, og så ikke noe problem med svangerskap og bryllup samtidig.. Masse lykke til fremover!
Nummer tre <3 Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 om har hinta??? (helllooo?) jeg har tilogmed gitt han ringstørrelsen min.... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå