meki Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, vi får slå følge inn i neste pp også. Jeg fant ut at min neste ikm er 30. oktober. Har du lengre syklus enn meg da siden du nevnte 2.-3. nov som neste ikm. Lykke til den neste mnd Hvor i landet kommer du fra?
lanoforliten Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei du!! Jeg tror jeg har ca 30 dagers syklus så neste ikm blir vel kanskje rundt den 1. nov. Er jo litt koselig å ta følge!! Jeg er 28 år, gift og kommer fra sør norge. Og du?? Klem-
meki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er 32, sambo med ett barn og bor i Midt Norge. Vi får krysse fingre og tær nok en gang fremover nå da...Denne gangen skal det gå!! :-)
lanoforliten Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det gikk på 2.pp sist. Så vi får jo se... Nå er jeg iallefall i naturlig syklus igjen. Men det er jo absolutt ingen selvfølge å bli gravid så fort. Det blir uten tvil en veldig veldig spennende måned!!! )
lanoforliten Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 en gutt som nærmer seg tre... og du? Jeg er veeeldig babysyk igjen, og har endelig fått mannen med på planene...
meki Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 Min er 5 år. Er veldig klar jeg også og sist gang klaffa det på 2 pp for min del også...Er forberedt på at det tar lengre tid denne gangen, men man håper selvsagt på en reprise
lanoforliten Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Ja ikke sant... Virker som en drøm å bli gravid igjen.. Vi får krysse det vi har som kan krysses om at det nå blir klaff.... Så prekast mi... Veldig hyggelig å ha følge på veien!!! Klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå