Gå til innhold

OTH vognpose - mummy bag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror seriøst jeg kommer til å bli gal før jeg finner det utstyrer jeg ønsker meg denne gangen!! Arg, alt jeg har lyst på må jeg kjøre 20 mil for å bare se på, og da er det jo greit å vente til engangsstønaden kommer! Håper noen av dere damer her inne kan hjelpe meg litt....

Har sett en flott vognpose, sort med flotte striper med mange skarpe, fine farger inni (rød, grønn, blå og gul tror jeg det var)! Har fått høre at det er en OTH pose, men når jeg søker på det, finner jeg kun en type pose som heter mummy bag, stemmer det at OTH kun har den typen vognpose? Og det er jo ikke striper inni disse posene...?

Er det noen der ute som vet, og som gidder å hjelpe en stakkars gal gravid? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet...?

Skrevet

Nå ble det litt flere her inne... Så jeg prøver meg på å dytte opp spørsmålet en gang til!! :-)

Skrevet

regner med du tenker på en buggy mummy jeg:o) er nok bare en sort ja..undersøkte dette sjøl for en tid tilbake..om det er striper inni eller ikke avhenger nok av årsmodellene tror jeg..

Skrevet

Okei, tusen takk for hjelpa, prøvekluten! :-) Gud, som jeg har lett etter den på nett.... Fant en med sirkler, det var derfor jeg tenkte at det kanskje hadde vært en med striper også! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...