Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Det er jo "klin dødt" her jo! I de gode gamle dager var det mange hundre nye innlegg mellom hver gang jeg var innom skravle!
Stary Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke si annet enn at jeg ser det jeg også , var her for et par år siden med et annet nick. Var mye liv her da:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det er har vært rimelig dødt her de siste par månedene... I fjor høst og i vinter var det jo fyrige diskusjoner og masse innlegg Greit at mange har gått videre i systemet Men hva med alle de nye??? De kan da vel skrive innlegg også?
Beama Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Har merket det jeg og... var mye mer liv sist jeg var her;)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det er utrolig stille her inne for tiden.... Hmm, vi får vel gjøre vårt for å få opp tempo og stemningen!! :-) Hvordan går det med deg, Tillab? :-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jo går bra med meg:) Gledet meg jo veldig til å komme tilbake til hyggelige BiM og husker med glede lange netter her sommeren og høsten 06. Alltid noe spennende som skjedde:) Hvordan står det til med deg?
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 syns også å huske at det var mye mer liv her i 04 og 06 da jeg var her..
velsignet med to Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Det har vel kanskje noe med alle problemene som har vært den siste tiden?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Ja dette er jo direkte nedtur. Er det færre gravide mon tro?! Eller kanskje BiM og DiB har fått for mye negativ publisitet?!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, ja det var litt mer fart da! :-) Hvor langt er du på vei nå da? Jeg er nå 25+1, og formen er heller dårlig! Hehe, men vet jo at det er noe herlig som venter meg, så det går utrolig bra allikevel! ;-) Slitsomt med bekkenløsningen, men begynner å venne meg til merkelige måter å få løst daglige problemer på! Sist jeg var hos legen ville han sykmelde meg, men siden jeg er student vil jeg jo forsøke å gå så lenge som mulig, målet mitt er å klare hele dette semesteret før jeg går ut i permisjon! Om jeg ikke klarer det må jeg jo inn før jul neste år og ta igjen det jeg går glipp av, og jeg tror jeg vil ha mer enn nok å henge fingrene i når vi når førjulstiden i 2008, med ei på nesten 2,5 år og en liten luring på snart 1 år og et hus på 250 kvm som skal vaskes!! Hehe, tror det ville vært flott å slippe å være ute i praksis da!! :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Vet det er fryktelig mange som er drittlei av besserwissere og å høre på folk som sutrer over div ting her!! Som eks: er det farlig å spise-......- er det farlig å bruke hårspray..... -ikke spis det og det eller gjør det og det for da DØR ungen din.... etc etc etc... Det virker og som om det har blitt så innmari mange nye her og mange av de er veldig unge, så da blir det ofte at de er usikre og lurer på mange spm om hvordan disse 9 mnd skal være, så da går veldig mange innlegg ute på dette! Og når det ofte blir mange av disse spm her samtidig, så da backer mange ut desverre! Håper bare at vi kan få tilbake den gode stemningen her inne som vi hadde før! Er veldig dumt at det skal være noen skal greie å ødelegge for alle andre her! Håper vi får masse gode og humoristiske innlegg nå framover!!! Gir alle flotte snupper her inne en kjempestor klem jeg!!!
mai mammaen til to Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 jeg og syns det er veldig få her inne.. da jeg hang her for to år siden også så var det mye mye mer innlegg..
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe i fjor på samme tid så skjedde det jo masse her! Men nå er jo de som var mest aktive da gått over på DiB. Circe, Nunne, Chicka, pølsa (Chanzei), LaPez, maria Lykkelig, maria med tvillingene, Kine med Marcus og sauen har jo alle kommet over på DiB...Kan sikkert nevne nick i fleng, men det var de jeg kom på i farta Håper ikke det er like dødt her inne neste gang jeg blir gravid, for da holder jeg meg inne på dinbaby
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Kranglesiden har tatt seg opp da... Men det er kanskje fordi folk kan være anonyme der inne?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 GRATTIS med nytt kommende skudd på stammen, Tillab??!! Så koselig! er innom når jeg sjekker mailen- det er IKKE hver dag lengre. Har ikke tid. Og er enig med angell.. Jeg driter så innmari i middagstråder, bilmerker, hvem som tjener hva og hvorfor :=) Så da inviterer jeg bare jentene hjem til meg i stedet, så klarer vi helt fint å snakke om noe annet enn brystbennelse, nattevåk og slimpropper:))
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Når skal du invitere jentene hjem til deg neste gang da Nunne? *hint hint*
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 ny runde på Riksen imorgen- så da blir det IKKE:) G. er også innlagt på barneavdelingen med babyen sin. så vi skal møte de der!!
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner! Vi må prøve å få med alle da! Er så lenge siden nå. Og her hos oss er det ikke plass dessverre...Nå er det jo masse bebiser og ikke fullt så mange mager, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå