dritgrei hei hei! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 er ikke hun rundtomkring i verden på møter??? ;-))))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje det rett og slett var i disse dager ja! Trodde det var litt senere jeg.......surr og surr:-)
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ho ho, her er jeg Istanbul er ikke før om fjorten dager. Meeeen, jeg har vært opptatt utenfor PCen i det siste (ja, det ER faktisk mulig, he he) Vi har hatt besøk av mine fine lillebord med familie. Babyen i magen har det bra, samme termin som dritgrei og lille skjønne jenta på halvannet var skikkelig i slaget. Det var veldig trist å vinke farvel til dem i morges, Karosnuppa ville helst være med dem i bilen... Så sånn er det Og så må jeg innrømme at jeg slet hele søndagen etter en tur ut med single venninner kvelden før. Huttetu, så dårlig kondis jeg har på alle måter... Ellers så blir det lite dibbing på jobb for tiden, jeg har skikkelig abstinens. Skal prøve å komme meg litt med i kveld, mens Rosenborg spiller i bakgrunnen. Hvordan i all verden har dere det da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Etter å ha sett episode 5 og 6 av jordmødre så har det rett og slett flommet over av tårer her:-) Du så det jo selv......det er et under hver eneste gang det kommer en liten vakker skapning til denne jord, og så uendelig trist når det ikke ender godt......
Karomamma Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, jeg så bare slutten i sted. Snufs...
Trollmora Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan vi har det? Jo slett ikke værst ) Har pause i ryddinga, våre venner fra Polen kommer innom i morgen for å gjøre hverdagen triveligere for en travel husmor. Trollfar driver med siste knoting på kjøkkengulvet så her er det blitt fint! Listverk til gulvlister er ikke innkjøp, men pytt pytt, det kommer flere uker. Ja skjønner hva du mener når det gjelder dibbing på jobb. Jammen ikke greit å gjøre alle til lags (meg eller sjefen?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå