LaMegSpire Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har fått mye mer kviser hudormer (æsj) pga av alle disse hormonene som herjer.. Spiser sunt og lever sunt. Noen som vet om noen bra produkter som faktisk vil hjelpe huden min???
Beama Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Eneste som hjelper på meg er å drikke masse vann! og bruke lite sminke.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Vask med pyrisept en gang for dag.. Skal ikke si det hjelper så veldig, men det blir i allefall ikke verre, og de forsvinner raskere..
MammaMarita:) Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Det viktigste er a rense huden både på morgen og kveld,selfølgelig itillegg å drikke mye vann og spise minst mulig sukker og salt.. er selv 22 uker på vei og ikke fått en eneste kvise.. er også hudpleier og tar vare på huden min.. når det gjelder make-up kan du velge mineralmakeup isteden- id og youngblood. Veldig fint renseprodukt er Shiseido Purness cleansing foam.
HelenFlores Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg luer på en liten ting da MammaMarita:) De på Makeup Store sier deres sminke er mineralmakeup som du kaller den også, og at den skal være så bra for oss som er plaget med kviser fordi den lar huden puste. Vet du om dette er sant?? Eller har jeg latt meg lure? he he..
Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Må bare takke for tipset Queen of the road ) Pyrisept hjelper mye mot kviser.... Supert )
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har akkurat samme problem... er det ikke herlig?!? bestill deg en time hos hudpleie å ta en skikkelig rens. Ingenting er herligere en litt "proff klemming"...hehe så følger du opp med en time til 4-6 uker frem i tid og renser i mellomtiden morgen og kveld. Det virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå