Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Ligger ho helen m føttene i bøyle og har besøk?? Det er vist mor & far som er på besøk på dag 1 mens jordmor gnir i puppene for å få i gang ammingen! Er det sånn?? Jeg vil ikke ligg naken og bli tatt hånd om men, jeg har besøk!?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 hehe, la merke til dette i sta jeg også. Lurer på det samme: er det virkelig sånn?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 eni, synes kanskje de er litt spesielle! Jeg, håper det ikke er normalt! Vil gjerne ha litt privat liv m kroppen min jeg å utføre ting m diskresjon! Men, det skal jo også litt til for å ta med seg nrk på fødestua! Hoho..
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 det er ikke sånn. Dere bestemmer selv hvem som skal få komme på besøk. veldig spesielt å få inn hele familien mens du fremdeles ligger naken, og kanskje skal bli sydd. Tror kanskje at Helene ønsket å ha med mor på fødsel, snakket de ikke om at hun ikke rakk det da?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Haha, ja det er sant! Hadde ikke vært meg for å si det sånn.. :-P
mamita77 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Er nok litt spes med hele fam så fort inn til seg på besøk, men hvis man orker og føler for det så... Det med at jordmor masserer puppene ,er at som førstegangsfødene er man ganske grønn på sånne ting, og har man ikke særlig med brystvorte er det vanskelig å få babyen til å suge.. er greit for både mor og barn å få litt veiledning. Er ikke sikkert melka er så veldig godt i gang heller.. med min første fikk jeg også hjelp , men man kan jo prøve dette selv om man føler for det og heller ringe etter en jm hvis det ikke går ...
betty74 Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, hun ligger søren meg med bena i bøyler!!! Jøss, det var jo også en situasjon å dele med mor og far... Husker forøvrig at det var mye ordning med puppene for å få til amming, så det blir fort veldig naturlig, men dette var uansett for fjernt for meg..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Å gud...jeg så nettopp på denne episoden, og reagerte på at det var så mange inne på fødestua. La ikke merke til at hun hadde beina i bøyler engang, så måtte jo se det om igjen bare for å tro på det...dette er IKKE vanlig bare så det er sagt!
Bdancer Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 la ikke merke til at hun lå i bøyle med en gang jeg heller. Det er jo litt sært ja, men vi ser jo ikke om hun har tøy foran da.. kan jo hende at ingen ting synes. Antagelig gjør det ikke det. Hørtes ut som moren skulle prøve å rekke å være med på fødselen, så greit at de kom inn med en gang. Hadde ikke gjort meg noe å ligge med puppen bar foran min egen familie
Bdancer Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 ps. nå er det jo kamerafolk der da som har vært der gjennom hele fødselen, så da er vel nær familie mer naturlig enn fremmede folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå