Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 for et utrolig idiotisk nick! en ting er pimp my car...osv..men å pimpe ungen sin? så lite sjarmerende!?!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha! Dævver!! Kanskje du skulle skaffe deg en ordbok???
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 feiler deg a?? pump/pimp..veit du ikke hva det betyr....og så kaller hun ungen sin for det...usmakelig..:-/ men meg om d!
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 haha hva er nicket ditt da HI? kan ikke være bra, siden du er anonym Og du- Slå opp pumkin i ordboka, vær så snill...
Hot Midget ! Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Haha, så utrolig fjernt innlegg...! Mitt lille gresskar skal det være:) Hun er mitt lille nydelige gresskar;p hihi.. Han der Uncle Jesse i full house kallte alltid Michelle for det, og hun minner om michelle;p MEN...At jeg kanskje har slengt på en ekstra P? DET kan jeg kanskje innrømme?? Så litt mer rett ut når MegogMini hadde skreve Pumkin.. Hehe.. Så...Gresskar = Pumpkin eller Pumkin?
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 vet du, det er jeg ikke sikker på. godt mulig jeg tok en p for lite,., *bøye seg i støvet* Bare synes anonym her dreit seg ut jeg..tåpelig, og i tilleg skjule nicket sitt,,. kan ikke ha mye å fare med der nei! hehe
NoDoubt Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hahahaha;D Her tror jeg HI skal være glad for å være anonym:-) Det skrives pumpkin:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Hehehe.. Ja, ikke så rart at HI velger å holde seg unna denne tråden nå... ;-)
Hot Midget ! Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha, jaah! Trooor det er litt forskjell mellom en pimp og ett pumpkin;p Og..Hva så om hun var mammas lille PIMP?:-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 bare le dere...jeg mener fortsatt det jeg mener!! samma hva det betyr, men det gir folk feil assosiasjoner! noe å tenke over når man velger seg nick kanskje??
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 anonym, du er rar... vet du hva ordet betyr, så tenker du ikke sånn som du gjør i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tror nok det er bare HI som har særdeles skitten fantasi. De fleste som har sett en del amerikanske filmer har fått med seg at små jenter blir kalt "pumpkin".
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan kan du fortsatt mene det du mener når det ordet slett ikke betyr det du trodde? Jeg har forresten ikke hørt om noen som forveksler ordet "pumpkin" med "pimp", så det er nok ikke flere folk med feil assosiasjoner enn deg. :-)
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 hehe, pumpkin er et søtt ord "alle" pruker på barn her i USA iallefall. Bare koselig å være en liten pumpkinpie! Eller honey. (NB: ikke det samme som horny, HI!) Engelsk er ikke like greit bestandig ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Hun hadde jo nicket "Mammas PumaPimp" før. Føken Fødselspsykose...
Northernlights Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 For oss som vokste opp på 70 tallet assosieres ordet "pimp" med frossen is, kjøpt på kiosken. =o) Aldri sett noe pimpnick her,men hvis du sier det,så...
Hot Midget ! Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Frøken fødselspsykose faktisk..Hvor gammel er du? 4,5??
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 Du er den eneste med de assosiasjonene. Mangler et par smørbrød på å være en hel piknik du, eller? Uansett "hu derre"?? Er du ni år eller?
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. oktober 2007 #20 Skrevet 3. oktober 2007 siste komentaren min var til HI.. gikk litt fort
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #21 Skrevet 3. oktober 2007 pimp is hadde vi forøvrig vi 80'talls unger også
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. oktober 2007 #22 Skrevet 3. oktober 2007 Er det mulig?? er jo det søteste nicket ever;) så det så!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #23 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner dere ikke at dette MÅ være et tulleinnlegg for å få dere på gli? Ingen er så dum som HI utgir seg for. Kan ikke være mulig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #24 Skrevet 3. oktober 2007 Snakk om å drite seg ut HI!!! HAHAHAHAHA Ler meg i hel!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. oktober 2007 #25 Skrevet 3. oktober 2007 Har lagt merke til nicket hennes mange ganger fordi det er så utrolig søtt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå