Prøverpånytt! Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hva skjer hvis man ikke har en fast jobb og blir gravid? Jeg har ikke noe fast, går for ei som er sykemeldt, så kan nesten miste jobben på dagen. Hva skjer hvis du har jobbet mer enn seks mnd, blir sykemeldt og samtidig mister jobben. Du har jo ingen jobb å være sykemeldt fra da? Håper noen forstod hva jeg mente og som kan svare på spørsmålet!!! Får man areidsledighetstrygd da? Frem til fødselen?
EnUndreneMor Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 kontakt nav der du bor så slipper du å få forskjellig svr her inne pluss at du får riktig svar for din kommune, er så forskjellig. gjør det i morgen så har du det ute av verden;) lykke til:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 du kan gå på sykemelding dersom du blir sm før oppsigelsen . så lenge du har hatt jobb eller vært sm i 6 av siste 10 mnd får du perm.penger.
Prøverpånytt! Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Men hva skjer hvis jeg blir sykemeldt og oppsagt en halv måned etter det? Har jo ingen jobb å være sykemeldt fra da??? Hvor leverer man sykemeldingen da?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 svigerinnen min ble oppsagt etter at hun ble sykemeldt og hun gikk sykemeldt noen måneder etter det. leverer bare bakerste delen til nav.
Prøverpånytt! Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Ok, tusen takk for svar. Er ikke gravid, men kjekt å vite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå