Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Mor mi påstår at grunnen til at dotter mi på 6 veker har luft i magen er fordi ho er for kald på hendene sine!! Mor mi er ikkje kjent for å ha vore ei god mor for å sei det sånn, men detta er det dummaste eg har høyrd på lenge!! Jento mi ligg på lammeskinn frå Nøstebarn med termodyne og ein vanleg pysjamas og ekstra sokkar på nattå. Ho seier og at eg ikkje er noko flink med jento mi fordi eg brukar for lang tid på å skifta bleia. ( Ho låg å grein på stellebordet mens eg skifta fordi ho var svolten) Eg sitter her etter besøket å er lei meg fordi ho trakka slik på meg dessa dagane ho var på besøk. Det virka som om ho gjorde det ho kunne for å gje meg dårlig samvittighet... Men er det tilfellet med kalde hender som ho sa og luft i magen? (Grønn førstegangs her..)
Søskendrøm<3 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kalde fingre=luft i magen.Har aldri jeg hørt noe om... Forresten så er du en super mamma :-) Trist at mamman din er sånn mot deg.
snuppa72 Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Synes du høres ut som en god mor jeg Datteren min har ikke mye luft i magen, men hun er stadig vekk kald på hendene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå