*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 snur seg ennå? Syns jenta mi er så treg. Storesøstra hennes snudde seg mage/rygg 3,5 mnd gammel og rygg/mage ca 4 mnd gammel. Hun late lille frøkna her har snudd seg èn gang mage/rygg da hun var 4 mnd gammel, og thats it!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Slapp av. Storebror her var over 7 mnd, lillesøster var under 5 mnd. Unger er forskjellige. Hvis du skal bruke storesøster som tydeligvis var veldig tidlig til å sammenligne med kan du jo bli veldig utålmodig :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Her er jenta vår 6 mnd og hun rulla fra mage til rygg når hun var 5 mnd og rygg til mage helt alene (uten hjelp) i går.
kladde Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp. 5 mnd og 3 uker og hun snur seg ikke. Klarer det hvis jeg skubber litt, men ikke søren om hun gidder å prøve uten hjelp
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Prøv å lokke med en leke som de ikke får tak i med mindre de snur seg på magen. Hjelp litt til også, så de skjønner hva de skal gjøre. Gjorde dette med småen her, og han snudde seg ganske raskt etter dette (4 mnd).
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg leste det innlegget her fikk det meg til å tenke på mamma som syntes at jeg var så innmari treig med å gå siden jeg ikke gikk før på ett-års dagen min. Storesøster gikk jo fra hun var ti måneder... Tror ikke du skal bekymre deg, barn er forskjellige. Og eldstedatteren din var jo ganske tidlig ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå