Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 jeg er 178cm høg og veier 79kg. er i min 22 uke. er jeg overvektig da? ikke at jeg bryr meg, men er litt nyskjerrig bare=)
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 overvektig? under graviditeten? come on!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja.. eller om det var mye til å bare være i 22uke. ikke værre en det=) jeg bryr meg ikke. synnes jeg er flott som jeg er=) men ville bare vite hva andre mener.
lille_my:) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 det er nok UMULIG aa svare paa for noen her inne:) he he, benbygning etc spiller inn:) don't worry:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 jo, det er vel kanskje det. har veldig kraftig benbygning da, etter min morfar=) har veeeldi kraftig hofteben. kan det være positivt under graviditeten o.l?
Axus' girlfriend Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Du er jo ganske lang å da jenta mi:o) Syntes ikke det hørtes ille ut, er jo i perioden fra uke 17 at man legger på seg mest (etter fasiten;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå