Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Prøve å forandre profilen og brukergreiene til at jeg nå er gravid...og hver gang jeg trykker på lagre...kommer d opp fatal error.....argh.....pkker...gjør jeg FEIL eller hva skjer????
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 er samme feil hos meg og, så tror ikke det er du som gjør feil
mamman te JM og M Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 send en mail te moderate så blir det fikset på noen dager
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også problemer med den jækla profilen... Har en gutt på 3 år som jeg ikke får lagt til på profilen. Uansett hvor mange ganger jeg lagrer, kommer det ikke med. Det verste er at han stod der før men er "falt ut"
mai mammaen til to Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 jeg kommer meg ikke inn på profilen i det heletatt jeg. hadde samme problemet i sommer.. men så ble det bra..men no er det det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå