Mårud Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Her er det bæsj og spy.Lurer på om det er fordi tenner bryter igjennom?Vet de kan bæsje av det,men spy??
Livmor Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ikke noe spying nei, men gjett om han bæsjet! Ihvertfall da jekslene skulle gjennom. Han var skikkelig tynn og skranglete til slutt:-/
imsdal med julesmak Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Nei han spydde ikke. Har heller aldri hørt om andre som har spydd når de fikk tenner. Men mange bæsjebleier det hadde han.
hit og dit Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Søskenbarnet mitt kaster opp når han får jeksler. Ein kveld eller to kan han vera dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå