Helnøtt med spire:) Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Våknet hadde så vondt i halsen!! Vondt i kroppen (rygg, mage, nakke ja overalt) Sliter skikkelig med mandelene min, og begynt eå kjenne vondter i går når jeg var på sykehuset for undersøkelse av de for å fjerne mandlene. Så i morres ja, jeg klarte ikke svelge( ja det gjor til og med vondt å pust!) Så jeg satt der med munnen på vitt gap. Satt og stønnet hos legen av smerter. Afusjjj nå er jeg lei av den hekkans halsen:! *synes litt synd på meg selv hehe*
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk! Det hjelper hehe:)
Hot Midget ! Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ouch vennen...Ikke lite drit og lort du skal bli rammet av for tiden:/ Godt your a strong girl!! Gleder meg maaaasse til mandag:-) Natalie er helt vill, hoppet opp og ned når jeg sa vi skulle overnatte hos dere;p
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 uff=( bare et lite tips, du har ikke blitt sjekket for kyssesyken? hadde akkurat samme symptomene når jeg fikk det...
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Dnååå...så søtt!!!! Gine er helt vill om dagene!! Glede oss masse alle sammen:D *stræle* nei, har vert koanon ring i dag:( Msn seinare? mitt i leggetid her hehe..
Hot Midget ! Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 stræle?? What? Hehe..;p Eg kan sje komma på msn, har ein BIG prøve i mårå:/ Men me kan ta ein liden tlf udøve kvellingå eller någe:-) Nå e det barnetv her:-) Me jadlas;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå