to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er så usikker. Har tenkt litt på lammeskinnspose, men kan det kanskje bli litt varmt. Redd jeg ikke skal få brukt den så veldig mye Hva anbefaler dere?
~sjiraff~ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du skal kjøpe en pose hadde jeg kjøpt en vår/høst pose. Sannsyneligheten for at det er behov for lammeskinn eller voksi i mars er ikke så stor. Vi venter barn i februar og skal ikke kjøpe vinterpose ennå hvertfall. Har en høst/vår pose som hører til vogna og bruker den regner jeg med. Hvis det skulle være kaldt på den tiden så kjøper jeg heller en pose da.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 takk for svar:-)
___ Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Vi kjøpte en dunpose. Den har begge ungene brukt om vinteren de første 2 årene. Når det er for varmt bruker vi bare tepper i steden, ull om høsten/våren og bomull om sommeren. Vi har ikke følt behov for noen egen høst/vår pose.
Kamomille Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ville kjøpt voksi. Så kan du bytte til sommerdyne når det blir for varmt med vinterdyna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå