Gå til innhold

UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å lyge til legen så man får tidlig ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil dit før uke 12, for hvis det er noe galt med ongen tar jeg abort

(fks downs syndrom el no sånt)

har et barn fra før å har ikke tid til et barn som er avhengig av meg 24 timer i døgnet resten av mitt liv.

høres kanskje litt brutalt ut men

Skrevet

nei, å gjøre noe sånt er ikke lovlig i norge.

Skrevet

du får det sikkert før uke 12 om du er helt ærlig. men kan de finne det ut så tidlig da?

Skrevet

UL på Volvat må være et ok alternativ for deg da, selv om jeg syntes tanken din er meget egoistisk.

Skrevet

tror kanskje de kan se det på nakke og halsbenet

hi

Skrevet

tja,jeg er kanskje egoistisk, men jeg må tenke på barnet jeg har, han kan fort føle seg tilsidesatt hvis jeg får et barn som er fysisk/psykisk utviklingshemmet

hi

Skrevet

Nesten ingenting som kan sees så tidlig, det er en grunn til at UL er senere i svangerskapet. Veldig mange ting ser man kun på fostervannsprøve.

Skrevet

Det er fortsatt din avgjørelse, men dette er du jo ikke aleine om å tenke på, og han ville evt. ikke følt seg mer tilsidesatt enn det dere foreldre ville gjort det til. Det går faktisk (for de fleste vil jeg tro) veldig bra å ha flere barn, også hvor det finnes funskjonshemning blandt søskenflokken. Det blir til hva en gjør det til.

Hilsen en erfaren

Skrevet

HI= egoistisk idiot!!!

Hvis du ikke har tid til et barn med em funksjonssvikt synes jeg rett og slett du ikke burde få flere barn...tydelig at du har for dårlig tid allerede....

Stakkars barnet ditt som lrer seg de holdningene fra mor om at fysisk/psykisk utvikl. hemmede ikke er verdt en dritt...

Slike mennesker som ikke klarer se andre menneskers egenverd og integritet pga. slik sykdom er selv noe av det verste jeg vet....

Skrevet

De ser på nakken. Om der er en ekstra fold der. Det er i uke 13 en gør denne ul om en høre unner en bestemt gruppe gravide..... over 30 et eller annet + div sykdomme.

Uanset det er i uke 13 at det er tydeligst at se om der er grunn til videre fosterdianostikk. dvs for sent at ta abort om det er det en vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...