MissBenz Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Når jordmora sier at hodet er godt innstilt i bekkenet, hva betyr det? At det er festet eller?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 tja.. at hodet ligger rett nedover kanskje? og ikke skakt?.. om det var festet hadde hun nok sagt det tenker jeg. eller skrevet det på helsekortet ditt. (H/B eller H/F)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå