Gå til innhold

Hva bruker dere på bena til de små ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva hun egentlig skal ha på bena om dagen,for innimellom blir joggeskoene litt kalde. Går ikke med raggsokker nedi dem,for da blir de for trange. Litt dumt å kjøpe større joggesko nå, siden de sikkert ikke passer til våren igjen.

Men vintersko blir vel for varmt ennå?? Noen som har andre forslag? Cherrox for.eks? De er vel fóret nedi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min bruker ullsokker og vinterskoene sine. men jeg mistenker at bnhg har på han ullsokker, ull lester og vinterskoene.

Skrevet

ja også har han og på seg vanlige skofus sko når det ikke er så kaldt og vått.

Skrevet

Her bruker vi cherrox, ja. Men cherrox puster ikke, så ungen kan fort bli litt klam på beina. Er det en mild dag, bruker vi joggesko.

Skrevet

Vi har kjøpt et par Timerland Gore-tex. Joggeskoene her er for små så jeg kjøpte et par litt kraftige høstsko. Håper de holder ganske lenge utover:-)

Skrevet

mini bruker Nike "hikesko", halvhøye, er foret inni og semsket skinn utenpå. er også vannavstøtende. røverkjøp jeg gjorde i budapest i sommer :)

Skrevet

Synes det er for tidlig både å kjøpe og begynne å bruke vinterstøvler så vi bruker om morgenen når det er kaldt ullsokker av type babyull i eccoskoene. senere på dagen bruker hun bare vanlig sokker/strømpebukse i skoene.

Eccoskoene ghennes er nye for ca.1 mnd. siden så i hennes erd et fortsatt god plass til ullsokker

Skrevet

Jeg har nettopp bestillt baby Uggs til Nikolai. Sååå søte og myke og varme:)

Skrevet

str bukse og joggesko,,, regner det, -- gummistøvler

Skrevet

har kjøt viking gore tex høstsko=) kjempegode, både vann og vinntette med god plass til ullsokk=)

Skrevet

Sokker og joggesko :) Han har akkurat begynt å gå nå,så skal se om jeg finner noen gode vintersko snart. Ikke vært så kaldt her enda at jeg har tenkt på forede sko/støvler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...