Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Kan folk snart slutte å forbinde amming med kos? Amming = mat. Kose kan man gjøre etterpå. Folk begynner å grine "Hun ville ikke ta puppen mer, det som pleide å være vår lille kosestund". Det er mat. mat mat mat. Kos når ungen er mett. Blir helt matt as
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Å du har aldri likt/fått til amminga...............Har ikke ammet i det hele tatt du sikkert.....Har vel sex kun for å produsere barn å du ventle.....
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Sp man er gal dersom man syns det er koselig å amme? Amming kan fint være begge deler. Si meg, koser du deg aldri ved matbordet? :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Nå misforsto dere. Syns det er koselig å mate vesla jeg og liksom, er ikke det. Det er bare det at folk drar det så jævlig langt, i blant lurer jeg på hvem det er koselig for, mor eller barn?
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syntes det var kjempekoselig, kunne jo liksom ikke bare skru av den følelsen og se på ammingen som en forretningstransaksjon, og meg selv som en matstasjon. :-)
KaMa Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Er i grunnen ganske enig. Ammet selv, helt uten problemer, men opplevde det ikke som den ultimate kosestunden. Sikkert litt fordi jeg syns det er fint med kosing for hele familien. Ikke kos hvor pappaen er totalt ekskludert. ..og så syns jeg det er fint med den kontakten man har med ungen sin, som ikke består hovedsaklig av å dekke et primærbehov, men av den typen som er gjensidig kommunikasjon. Men folk får gjøre som de vil. Tviler på det skader ungen at mor er avhengig av kosestund i form av amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå