Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har skikkelig lyst på det, men er det ok??
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2007 dytt dytt:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Reker kan du spise. Røkt laks skal spises ferskest mulig. Men ørret er jeg usikker på Trodde ikke at en skulle spise den, men kanskje det har noe å bety hvor stor den er. Sjekk "matportalen".
tyr1977 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Gravide bør unngå raket fisk. Gravet eller røkt fisk, for eksempel røkelaks, bør inntas ferskest mulig. Sakset fra matportalen, men trikset mitt er å fryse den ned! Så tine og spise - smaker godt! Gjør forøvrig det samme med spekeskinke, bare frys alt ett par dager - da er alle de små gærningene dø - og vi kan nyte livet!
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 ok! Takk folkens! Da skal jeg gjøre det:) Det er jo så himla godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå