EJsinMamma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei hei har et vennepar som akkurat har funnet ut at de skal ha barn, men er litt usikker på hvor langt de er på vei?! og hvilke kjønn de kommer til å få, å ikke minst hvordan fødselen blir? Hun er født: 15.12.1987 Han er født: 18.01.1984 Åsså når æ kommer i fødsel? er født 110187
EJsinMamma Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ingen som vil hjelpe litt her?
EJsinMamma Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 ...hm.. blir jeg oversett eller? Maser jeg så mye da?
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 heisann asofe...ja du maser nå litt:P hehe... har svart deg før på når du kommer i fødsel...tror fortsatt at det blir litt over termin...termin er vel 14.okt... ang. vennene dine så får jeg ikke opp noe når d er du som skriver for dem...synes det er veldig vanskelig så beklager.. håper du får babyen din snart...så må du svare oss når d ble fødsel og hva det ble:) klem...
EJsinMamma Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2007 holder det ikke med fødselsdato på de da liksom? Ja, men alt er klart til min fødsel og jeg er moden og alt så lurte kanskje på at jeg har fremprovosert litt siden jeg har prøvd en del ting for igangsetting. Tenkte det ble litt anderledes av den grunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå