Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hun kaster opp ihvertfall en gang i døgnet, gjort det siste uken. har også mye vondt i magen og griner mye... hvorfor gjør hun det, og er det vanlig? hun er 4 uker. får collett morsmelkerstatning hvis det har noe å si. gulper lite ellers.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 prøv å bytt erstatning til NAN kanskje? eller nutramigen..?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 det kan jeg prøve=) hva er nutramigen? hehe... er det noe forskjell på innholdet i nan og collett? må jo være noe hun reagerer på hvis det har med merket å gjøre ihvertfall...
LegallyBlond Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det er forskjell. Datteren til en venninne av meg tålte ikke NAN og måtte bytte til Colett, da gikk dte helt fint.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ok, da prøver vi det =) det kan ikke være melkeallergi vel? er det ikke litt kumelk i mme?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 da vi mistenkte melkeallergi fikk jeg beskjed om å bruke nutramigen. er ett år siden vi brukte det men var noe spesielt med det (tror at det ikke inneholder kumelk faktisk...) Men ring kanskje legen å hør? du har jo gratis lege til snuppa di.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 ja tror vi får ta en tur til legen med henne, for sikkerhets skyld. hun har samme fastlege som meg ikke sant?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 de fleste barn får samme fastlege som sine foreldre, men det finner de jo ut på legesenteret da ta en tlf i morgen tidlig å forklar alt. tror du kan få en ganske kjapp time siden hun er såpass liten
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg brukte å gi gutten min NAN, en dag prøvde jeg collett og da spøy han som en gris. Kanskje prøve et annet merke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå