marsboer i magen Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Trenger litt hjelp her... Ser at mange av dere har sånne fine profiler inne med litt info om dere selv. Hvordan gjorde dere det? Er inne idag for første gang på to år og da var det ikke slik, tror jeg.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Når du logger deg inn på din side, så er det en rubrikk på høyre kant og der står det bla rediger profil, ihvertfall gjør det det til meg! Gå inn der og skriv det du vil! For å skrive inn termin så går du på den vannrette linja over der det står brukerinformasjon! Lykke til!
marsboer i magen Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen takk! Får prøve på det i morgen. Nå er det middagstid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå