Rumpleteazer Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 samboer er ute 5 uker av gangen, har begynnt og ser nå at jobb er ikke enkelt ( for meg ), finner ikke jobber som er i barnehagetid, det er jo et regnestykke som skal gå opp, det er liksom ikke mulig og ha to barn fulltid i barnehage og bare jobbe nå og da. ( men det skjønner ikke nav) Så hva jobber dere med dere som har mann på sjøen, på plattformer osv. '
alenemamman til lille Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 altså....alenemødre får jo dette til å gå greit så hvorfor skal ikke dere gressenker klare det ??
Rumpleteazer Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Å gud.... hva jobber dere alenemødre med også da ??????
Rumpleteazer Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 er det ingen som er alene i perioder
Tante_Sofie Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hei, Jeg er verken gressenke eller alenemor, men gubbens jobb er slik at jeg både henter og leverer. For tiden er jeg i barselpermisjon, men skal tilbake i jobb i midten av oktober. Jobber som revisor. Jeg hadde 60% stilling før jeg gikk ut, den jobbet jeg gjerne over 4 dager, slik at barnet slapp lange dager i barnehagen. Ordner det vel på samme måte denne gangen også. Men det er klart, må han stille opp så får han jo til det, så blir jo ikke helt sammenliknbart. Aner ikke hva du har av utdannelse, men jobb i barnehage, på kontor etc..må kanskje være noe du kan se etter. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå