Gå til innhold

Vært i Barcelona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir det skikkelig vår der egentlig?

Og kan du anbefale et hotell der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp meg da! Vææær så snill...

Skrevet

vi var der i mars, da var det kaldt. flere cafeer som ikke åpnet før i april... sikkert kjempefint i midten av april :o)

aner ikke ang hotell, vi bodde på ett 2 stjernest billighotell jeg ikke husker navnet på...

Skrevet

Jeg har ogsaa värt der i mars. Satt mye ute paa cafeer vi :) Brukte t-shirt de fleste dagene.

Hm, förste gangen laa jeg paa hotell, men husker ikke navnet.. Andre gangen leide vi leilighet. Fant de alltid da vi sökte paa nettet.

Skrevet

satt mye ute vi også, men hadde på oss en del klær... noen gikk rundt i shorts mens andre gikk i boblejakke... he he

og noen dager var jo varmere enn andre... men vil nok dra i april/mai hvis jeg skal dit igjen :o)

Skrevet

Barcelona er min by!!!! Elsker den byen. Har vært der flere ganger. Hvor man skal bo kommer jo litt an på budsjettet da. De to jeg har vært mest fornøyd med er Tryp Apollo som ligger ca 5 min fra la rambla. Veldig sentralt og fint hotell. Sist bodde vi i utkanten på et nytt hotell som heter Vincci Condal Mar. Det er et 4 stjerners hotell som er veldig billig og stilig. Det ligger sånn at du må ta buss eller bane for å komme inn til sentrum, det er også 5-10 minutter å gå til bussen/banen, men det gjør ingenting for meg. Du kan også gå inn til sentrum, det er et lite stykke, men overkommelig, og veldig koselig å mye å se på på tur inn. Vi var der i slutten av februar i år. Da var det t-skjorte på dagtid og jakke på kvelden. I mai var det full soling og bading, dog vannet var kaldt enda. Høsten er også fin der:-) GOD TUR, det er en fantastisk by!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...