Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Står å hodet i esker og sekker nå, for på lørdag er den store flyttedagen. Kjenner stressnivået mitt er ganske høgt ja. Eg og ungene skal sove i huset på lørdag er planen, men foreløpig har eg ingen senger! Venter og venter på at lånet mitt skal bli utbetalt så eg får shoppe det eg trenger. I går for ungene til pappaen, og skulle egentlig komme i kveld. Men me skal bytte helg pga at me går over til 50/50, så pappaen ringte i dag og sa dei blir til fredag. Dermed får eg 3 dager med pakking i fred og ro. Og det kan trenges! Litt deppa, for eg innser jo at eg egetlig står på bar bakke, og må begynne heilt på nytt igjen. Spare penger til huskjøp og slikt. Men det går seg vel til med tid og stunder.
Matja Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Du får se det positive i det! Endelig kan du velge farger og interiør selv, slenge beina på bordet, krype opp i sofaen, ta oppvasken når du selv vil... Ingen som maser, ingen sure sokker på badegulvet, ingen andre som skal bruke dusjen akkurat når du må dusje.... ;-) Dette kommer til å gå kjempebra!! Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå