Gå til innhold

Flere med IKM i dag og hva med symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kanskje vanlig å bli litt uggen rett før mens. Også tung i hodet? Hm... akkurat nå husker jeg ikke hva som er vanlig engang :):) Tenker bare på at jeg KAN være gravid.... åhhh spennende! Eller tipper jeg våkner med tanta i morgen da.. Hva med dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende tider dette Giina:-)

IKM i dag jeg å, har kjent på "murring" helt nederst i magen i flere dager nå og puppene der driiit ømme....meeeen kan jo også være tegn på mens da....he,he.

Men håp så lenge tr holder seg unna da.

Skrevet

hehe moro, Hegemor, vi følger hverandre. Muligens vi er like innbilske mht symptomer, men det får tiden vise. Har hatt vondt i hodet i dag og uggen, noe jeg godt kan være i morgen og. Mest sannsynlig våkner jeg vel med tantebesøk... vi får se :) Hold meg oppdatert!!!! natta!!!!

Skrevet

hei jenter..hvordan går det med dere?? jeg hadde ikm i går og ingen tr enda..fikk svaaak strek på cb i dag, å håper den stemmer..men veldig svak..

Skrevet

En strek er en strek uansett hvor svak den er:) GRATULERER!!

Skrevet

Ingen symptomer... men heller ingen TR ennå... Spennende saker. Tror jeg må løpe til apotektet og kjøpe en test... :-)

Har vært litt kluss med syklusen i det siste, så jeg håper det ikke er falske forhåpninger jeg har.

Skrevet

Jaaaa en strek er en strek - svak eller sterk - GRATTIS. Tester i morgen el lørdag om jeg det ikke kommer tantebesøk før den tid :):)

Skrevet

jippi, håper dn sitter hos deg og, :-) så går vi over på 1 trim:-) lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...