Gå til innhold

Da har jeg vært på UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt helt fantastisk opplevelse, nok en gang=o)

Alt var bra med den lille. Var veldig aktiv og ville ikke ligge rolig...hehe..Men vi fikk tatt målene...Ble satt 4 dager tilbake, men det er ok...Så termin fra 3-4 mars til 8 mars...

Og dere som var med å gjette kjønnet (og alle andre nysgjerrige og snille) Så mente jordmor at det blir ei jente..Hun kunne ikke se noe antydning til gutt, så det blir spennende å se om det kommer ei litta jente i mars...Kjenner at jeg har lyst å dra og handle men tør ikke helt ennå...=o) hehe...

Tusen takk for at dere var med å gjette..Var mange som fikk rett=o)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med den lille ville jenta. håper hun roer seg med årene :)

Skrevet

Tusen takk=o)

Håper også hun roer seg......hehe=o)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så masse! :D

Skrevet

Tusen takk=o)

Skrevet

Så kjekt med ei lita jente da=) Og flott att alt stod bra til=)

Skrevet

Kjempe artig var det...Gutten var kjempe rolig når jeg var på UL med han. Men denne var kjempe aktiv...Litt artig da...hehe...

Skrevet

Gratulerer BabyCakes :o) Så deilig for dere, enda en milepæl er nådd :o) Ønsker dere masse lykke til videre.

For vår del har vi nådd 3 trimester (om en time). En milepæl det også :o) Det går sakte men sikkert mot juletider, og jeg håper magen bremser litt på voksing nå, for ellers blir det ett tungt trimester.

Klem fra...

Skrevet

Hei=o)

Lenge siden sist=o)

Tusen takk=o) deilig å få det overstått. Ble mer virkelig nå...=o)

Så spennende at du har kommet så langt alt...Er jo ikke så mange mnd etter deg=o) Venter du nok en jente?

Blitt "stor" altså? (Har forsatt den samme magen jeg hadde da jeg ble gravid, bortsett fra at alt er blitt baby i magen,og ikke bare god mat..hehe=o) ) Men du er nok helt perfekt=o)...Vil jeg nok tro=o)

Har du lagt ut bilde? Tenkte å gjøre det vel innen helgen er over tenker jeg...hehe...er litt treg av meg=o)

Masse klemmer

Skrevet

Nei du er slett ikke langt etter. Mtp hvordan du sleit med å få dette lille nurket i produksjon ;o) Er det kjempe bra at du ikke måtte vente like lenge med å produsere den :o)))

Nei har ikke lagt ut noe bilde. Har ikke engang tatt et eneste magebilde... Tenker at jeg skal gjøre det, men det har bare latt vente på seg. Var dårlig til å ta mage bilder i forrige svangerskap også, så der kan jeg skylde på meg selv, nå som jeg virkelig går å grubler på hvor STOR magen er, og hvor MYE lillesøster kommer til å veie ved termintid????!!!!

Sammenligner svangerskapspapirene da, og som sist ligger jeg godt over normalområdet, nå ligger jeg enda litt høyere. Skal på jm kontroll om 2 uker, så det blir spennende å se hvor STOR hun synes jeg er da. Dette går jeg å grubler på.

Ved UL sa jm at dette var en jente. Kjempemorsomt, for jeg er så nostalgisk og da får jeg brukt babytøyet en gang til. Men det er en liten uro inni meg som fortsatt sier gutt. Men jeg har kjøpt litt babytøy, og det er rosa, så bare nyttårstider vil vise...

Håper du trives i jobben og at kroppen samarbeider :o)

Klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...