Gå til innhold

Er Tele 2 en elendig mobilleverandør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og bytte til dem siden de har ikke så ille ringepriser og abonnementet ikke koster noe i måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke det jeg opplevde da jeg var abonnent! Var helt greit.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd, har hatt de i 3 år, og vil ikke bytte :)

har champion pluss, og sambo og jeg ringer gratis og sender melding gratis, og blitt no sånn tele2 kompis, men veit ikke helt hva det går ut på..

Skrevet

Vi er kjempefornøyde, både jeg og sambo byttet til det for par år siden... Aldri hatt noen problemer...

Skrevet

Vi har alt hos Tele2 og er kjempefornøyde:)

Skrevet

er fornøyd med tele2 . både jeg og sambo har tele2 kompis, og ringer da gratis til alle som har tele2

Skrevet

Synes de har elendig service og høye priser! Er hos netcom og liker de mye bedre.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de. Har aldri opplevd noe tull.

Skrevet

både jeg og samboer har tele 2 og er fornøyde. vi har tatt og flyttet både hjemmetlf og internett hos dem. internett er vi ikke fornøyd med for de er elendig på service, og siden vi gikk over til dem i sommer så har nettet vært nede flere ganger og flere dager i strekk. de er ikke gode på servis. hadde aldri slike problemer med telenor. de ordnet opp med en gang hvis noe var galt.

håper at det blir bedre med tele2 fremover....

Skrevet

høye priser hallo !!!! hva med telenor da?? tele2 har prisgaranti, og blir vel ikke billigere, når en kan ringe gratis??

her har vi kun tele 2, på hustlf, nettet, og på mobilene...storfornøyde..

det som er minus med tele2 kompis kontantkort, er at det går ikke ann å sende sms fra utlandet, og håpløst innvikla å ringe til noen...

men ellers er det supert.

Men vi har erfart at en må være bestemt når det gjelder kundeservice...

Skrevet

Vi har tele2 på alt: Ip-telefoni, internett, mobilene i huset.

Vi er kjempe fornøyd:-) Har aldri opplevd noe negativt hos kundebehandlerene heller!

Eneste minuset jeg ser er at de skal begynne å bruke netcom sitt nett. Da får vi dårlig dekning på hytta:-(

Skrevet

Jeg vet at de sier de skal ha de laveste prisene, men jeg ringer i alle fall billigere med netcom-totalt sett når regningen kommer. Mulig det er fordi at med netcom koster det det samme uansett når du ringer og til hvilken operatør. Jeg ringer mye, og kommer best ut med netcom. Dessuten har tele 2 gitt meg en ELENDIG service. Har hatt masse problemer med de, men det er jo bra å høre at andre opplever de bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...