Gjest Lykkeliten2 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Spagatti med kjøttsaus (laget i går) eller eggetoast av halvgrovt brød laget i dag..?
suseduse Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg syntes begge hørtes bra ut, men er jo fornuftig å få tømt rester hva er eggetoast, hvordan lager du det? *føler meg litt dum nå*
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Kommer an på hva du mener med "best". Om du da mener ernæringsmessig, vil jeg si at det er mer ernæringsmessig riktig å gi alternativ to. Ville da supplert med grønnsaker selvsagt. Brokkoli, gulrøtter, blomkål. Lag en puré for eksempel av dette. Alternativ nr 1, trolig laget av kjøttdeig, inneholder en del mettede fettsyrer, noe som ikke er gunstig. Pasta er jo heller ikke sunt. Inneholder KH, men med høy GI.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 hn valgte eggetoast..(pisket egg og melk , dynket to brødskiver og stekte de lett gyllen i stekepanne med litt olivenolje og smør). Hun fikk eplemos og yogurt naturel til dessert. lat mamma i dag.. Hun vil aldri ha pasta eller tomatsaus! fortsetter å prøve likevel.. litt tidlig å få nykker syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå