Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Greit at dette er en skravleside hvor man kan få ut frustrasjon. Men jeg må si jeg blir oppgitt over dere mange ganger. Her gidder dere ikke engang stave riktig - men når dere skal ha et eller annet, da skal alt være på deres måte NÅ!! Ja da - greit at helse kan være livsviktig, og at stavefeil er en bagatell - men det er for å sette ting "på spissen"... Når det f. eks. gjelder "helsenorge"; hvor mange av dere har sett det fra innsiden? Hvor mange vet hvordan de "på golvet" kjemper mot tidsnød og stramme budsjetter? Det er politikerne dere bør ta - og dere bør være mer bevisste hva dere stemmer ved valgene! Ta ansvar selv!! Selvsagt finnes det mindre begavede mennesker i helsesektoren også - som alle andre steder, inkludert her inne - men husk å være glade for de gangene det går bra! Gi oss noen gladhistorier også! Jeg blir deppa av å være her inne (nei, ikke kom her med den om at jeg bare kan logge av, mine meninger teller også!) Verden ville blitt så mye bedre hvis alle kunne gi litt, være litt positive og slutte å kaste ut en hel masse påstander om ting man ikke vet noe særlig om...!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Enig med deg! Sånne generelle sutrehistorier fra "helsenorge" gir ikke meg noe heller... Blir det samme som når enkelte kjører i gang med hvor forferdelig den norske skolen er. (Ja, jeg er lærer) =)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, ikke sant? Hehe, da kan jeg jo fortelle deg om selvopplevde meldinger på foreldremøte (ang. levering av skjemaer, rettede lekser etc); "Huff, nei! Dere lærere kan ikke forvente at vi foreldrene skal se i skolesekken HVER dag - det blir for mye arbeid!!" Hm, ja - for vi kan jo bare overlate alt til barna og læreren, ikke sant? *Rister på hodet!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå