Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Vil det ikke klø like mye på han da? Får helt fnatt av og ha på meg ull inntil kroppen :-(
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 ja, jeg har det samme. Tror du bare må prøve deg frem på barnet ditt. Tror kanskje denne babyullen er annerledes. Men se an, prøv deg frem på barnet ditt. Ikke noe fy å ikke bruke ull....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 samme her:-) jeg har kjøpt bodyer av ull med innvevd bomull på innsiden på cubus, det skal være kløfritt. Vil ikke at han skal plages like mye som jeg gjør av ullen:-(
lifa og Eline Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vi reagerer forkjellig så selv om det klør på deg betyr ikke det at det vil gjøre de på din sønn. Selv elsker jeg ull og har aldri klødd av å ha ull rett på kroppen.
mamma.com Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Samma her. Jeg bruker det på tur om vinteren og når det er kaldt ellers i året (er veldig glad i friluftsliv) og venner meg faktisk til det etter en liten stund, så det virker som det stemmer det ekspertene sier om at man blir vant til det. Men jeg bruker aldri ull til vanlig. Heldigvis virker det ikke som om gutten min reagerer noe på ull. Men for å være på den sikre siden har jeg valgt undertøy i ull/silke til ham. Det kjennes fantastisk glatt og deilig ut, ikke "ullete" i det hele tatt. Har kjøpt både fra nøstebarn og englebarna. De har bl.a. kjempefine stripete bodyer i forskjellige farger, men de er ganske dyre, altså.
Væren74 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Enig med deg : ) Men det ser ikke ut til barnet mitt plages med det. Men vi bruker mye Devold ulltøy. Det er polyesterfiber på innsiden og ull på utsiden. Det er superdeilig! Selv mor klarer å bruke dette : ) Bomull på innsiden vil ikke frakte vekk fuktigheten og mange vil bli klamme i slikt ulltøy. Polyester (som brukes i superundertøy) gjør dette og er derfor bedre hvis man svetter mye.
mai mammaen til to Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 men du kan jo teste dem litt da..legg dem inntill huden din. snuppa her har brukt masse ull og hun har ikke reagert på det. jeg husker det klødde når jeg var liten..men den babyullen vi har no er bare kjempe deilig. hun bruker sånn tom og trine med blonder på armene. jeg har hatt den inntil huden min lenge for å sjekke..og det klør ikke på meg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er en som klør av alt og synes klærne i ull/silke jeg kjøpte til datteren min klør like mye som det i rent ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå