6Ymamma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Ei venninne av meg fikk hjerneslag og hjerneblødning, det var så vitt livet var å berge. De har operert vekk en bit av hodeskallen hennes, hvorfor det vet jeg ikke. Men nå for noen uker siden så skulle de sette den biten på plass igjen. Hun ble sendt til sykehuset for den operasjonen....Men det ble ikke noe operasjon fordi DE VISSTE IKKE HVOR DEN BITEN VAR!!! De har rett og slett rota den vekk!!!! Er det mulig??? ER DET MUUULIG? Hun sitter i rullestol, lam fra livet og ned, klarer å bruke høyre handa å skrive sms og trykke litt data. Kan ikke snakke, men er helt klar i hodet.. huff synes så synd på henne. Men hun er alltid blid og hyggelig og glad!!
MikroMidas Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 HÆÆÆÆ??? **rister sjokkert på hodet** Dette er jo bare noe hun må gå videre med (hvis hun har krefter til det da). Hun må jo få en pasientskadeerstatning! Hvis dette har noe å si for livskvaliteten i fremtiden (eller er det "bare" kosmetisk?), så må hun jo for Guds skyld få det dokumentert så ikke sykehuset bare kimser av det og lar det gå i glemmeboka.
6Ymamma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja det er hårreisende! Jeg vet ikke hvordan det går med den saken der jeg... Jeg vet heller ikke noe om det går uteover noe... Aner egentlig ikke mere om saken enn det jeg har skrevet. Huff det er tragisk!!
Fishbone Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Dette kan hun klart gå videre med. Var det meningen at biten skulle opereres på plass senere, skal ikke biten "somles bort". Det vitner om dårlige rutiner, eller brudd på rutiner. Det skal være strenge rutiner for oppbevaring ved et sykehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå