lykkelig-mamma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hei: Nå starter vi prøvingen vår!!!! Har hatt p-nål i 2 år og p-piller før det. Har hatt mensen, men den har vert uregelmessig. Håpet derfor jeg ville få den raskt, slik at vi hadde noen lunde kontroll på når den burde komme. Fjernet p-nålen mandagen, og fikk mensen i dag:) Da er det bare å vente ca 14 dager på eggløsning. Er vi heldige sitter spiren raskt:) Er tolmodig, vet det kan ta lang tid, men håper på det beste:)
Venter på 3_de spire Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Så spennende!! Lykke til, håper spiren sitter kjapt!
Lykke(lig) Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Lykke til og kos dere masse med prøvingen!!
Nummer tre <3 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 drysser masse babystøv på deg! (som jeg har lånt av baby-niesen min) =)
tuppa prøvd lenge Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 gratulerer så mye!:)kjempe morsomt:) ønsker deg masse lykke til og håper du blir gravid raskt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå