lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 er det mange her som venter nr 1?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 *rekker hånden i været* Termin 21 januar jeg.
Smulen&Skalken Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Samme her! vår første! om alt går som det skal
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 arti:) syns jeg leser om mange som venter nr 2 eller 3 eller 4. jeg har termin 22 mai:) leeeenge til..
Lita jente på vei :-) Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Første her og :-) medio April 08
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 venter på første mann ja:) hadde termin 26 september, å kan kommer vel snart;)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg venter min første :0) Har termin 14.februar :0)
*1+1=2 små* Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 ja 1.gangs gravid med et nurk som har termin 23.11=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp, her og! termin mellom 23 og 28 februar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå