Gå til innhold

førstegangsfødende


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange her som venter nr 1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker hånden i været*

Termin 21 januar jeg. :)

Skrevet

Samme her! vår første! om alt går som det skal :)

Skrevet

Jeg:)

31 dager igjen!!!

Skrevet

arti:) syns jeg leser om mange som venter nr 2 eller 3 eller 4.

jeg har termin 22 mai:) leeeenge til..

Skrevet

Jeg venter min første ja.

Skrevet

Første her og :-) medio April 08

Skrevet

venter på første mann ja:)

hadde termin 26 september, å kan kommer vel snart;)

Skrevet

Jeg venter min første :0) Har termin 14.februar :0)

Skrevet

ja 1.gangs gravid med et nurk som har termin 23.11=)

Skrevet

Jepp, her og! :) termin mellom 23 og 28 februar! :)

Skrevet

Venter min første 28 mars:)

Skrevet

Rekker hånden i været!

Skrevet

Og jeg :) 18.april har jeg termin :)

Skrevet

Jeg også! Termin er 5. april :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...