nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hvordan er det med deg og Hennig osv.......savnet deg jeg!
Lilly 79 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hæ? Koselig å bli savnet, men hvem er Hennig?? -Og du, for den del?
nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg skrev med ei jente på barn i magen da jeg gikk gravid. Hun hadde dette nicket. Hadde kontakt lenge, men så ble hun borte. Men beklager hvis jeg tok feil. Henning skulle det stå. Det er sønnen på ca 17 mnd det!
Lilly 79 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Det var nok ikke meg. Har aldri vært på BIM heller jeg. Er du sikker på at nicket var likt? Jeg har hatt dette ganske lenge nå, og det skal vel ikke gå an at to stykker har det samme nicket?
nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Nei, det skal ikke gå. Kan hende hun hadde det uten mellomrom da! Vi hadde en lang tråd på aprilbarn siden. Tror faktisk jeg har printet den ut og har den på loftet i en mappe. Får se en dag om hvordan det var skrevet. Merkelig at man kan få så likt nick:) Var ei som plutselig het nicoline her inne også........og jeg som har hatt dette nicket leeeeeeeeeeeeenge. Det var synd du var feil LILLY da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå