nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 husker ikke navnet. ikke det nye logic, men det gamle som kan både framovervendt og bakovervendt? Skal ha et ekstra sete. så de hadde dette til 1700 kr i sverige på tilbud. Er det et bra sete (hadde det med base som babysete), er det lett å montere ut og inn for klønete bestemødre? Har be safe izi combi i min bil. Fornøyd, men det er ikke akkurat å ta ut og inn, så sete nummer to må bli noe annet.
SaDa Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har det til minstemann og er kjempefornøyd. Kjenner flere som har det og de er også fornøyd med det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Trur det er det vi har til eldste, og muligens også kommer til å kjøpe til minste. Men det er klønete å ta ut og inn, derfor vi muligens kommer til å se etter et annet til minste. Ellers veldig fornøyd med setet.
nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 lett å ta ut og inn. Skal sitte i min samboers snekker bil og kunne byttes lett til mormor og bestefar sin ved behov. De vil gjerne ha han med, men setet vi har er så godt montert at jeg ikke tørr å ta det ut.
SaDa Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Glømte svare på resten.. Det er nok like plundrete å ta ut og innsom det du har hvis du skal ha det bakovervendt. Har du sett på brio setet? Det er enklere å feste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå