Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hvilken etasje, og trives dere med det?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 bor i 3 etasje, med 2 små (3 år og 6 mnd). Trives kjempe godt. Vurderer om vi skal kjøpe en større en. Du da?? trives du?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Bor i 3.etasje uten heis. Har to-åring og liten baby. Vi skal flytte nå, savner egen hage, og det er tungvint å bære barn og utstyr opp alle trappene. Så hvis jeg skulle kjøpt på nytt ville jeg nok prøvd å finne noe der en kunne gå rett ut i hagen. Men det går jo an i blokk og det, hvis en bor nederst. En annen ting er jo at barnevogna og tre-hjuls-sykkelen på være lett tilgjengelig...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Ja. 3.etasje, uten heis. Trives ikke med det. (og lurer på hvordan man kan trives i blokk uten hage).
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 Ja - trives kjempegodt! I første etasje - liten hage med epletre, bringebærbusk, jordbær, tomater,urter osv. Kjempefint lekeområde rett utenfor og MASSE kamerater til sønnen min! Kunne ikke hatt det bedre.
Mamman til Astronauten Skrevet 8. oktober 2007 #7 Skrevet 8. oktober 2007 Vi bor i blokk i utkanten av Oslo. Østensjøvann foran oss, marka bak, tre min til butikk og bane, bhg og lekeplasser rett i nærheten!! Når livet er så enklet trenger jeg ikke hage! Den hadde jeg ikke hatt tid til likevel. Men masse grøntområder rett utenfor, så gress under tærne er ikke langt unna : ) Stor teerrasse med utsikt helt til Holmenkollen og med kveldssol. Stortrives!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå