Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har ingen utdannelse.. har ikke gått videregående engang. Aner ikke hva jeg vil bli. Har en sønn på 2 år. Vil ha en til nå... Noen andre i samme eller lignende situasjon?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Har ikke vitnemålet fra vgs jeg heller, men har gått tre år da.. Men det er jo mye lettere å studere når du har tatt vgs. Jeg har ikke barn nå (mistet for 5 uker siden) men planlegger å få et etterhvert nå. Det jeg gjør i mellomtiden er å ta diverse kurs osv for å kanskje finne noe jeg vil gjøre videre. Folkeuniversitetet er et godt alternativ for de som ikke har vgs. Lykke til da
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 jeg jobber som 100% anleggsgartnerlærlig med ett år igjen, også jobber jeg i hjemmesykepleien ved sidenav, der har jeg ei 13,4% stilling..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 jeg er fulltidsstudent og deltids butikkmedarbeider:-P men aner ikke hva jeg skal gjøre etter vgs... du kan jo ta fag som privatist og bli gravid en gang til samtidig:) jeg skal gå videre ved hjelp av internett etter fødselen, jeg:) mange muligheter selv om man er gravid/har smått!
Clemencia Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg begynte på høyskole, men d funka ikke, og nå er jeg kanskje gravid Jobber endel på sykehjem som assistent og sykevikar, noe jeg liker kjempegodt, så får utdannelsen være på vent i noen år om jeg er gravid Gjør meg ingenting Kjæresten er ferdig utdannet, så vi skal klare oss
enliten2009 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg går 2 året på vgs, skulle egentlig gått 3. Men tror den lille er en fulltreffer, sånn at jeg kan fullføre dette skoleåret, og perm neste skoleår! utenom det er jeg deltidsansatt i en klesbutikk-!
Maja-Kaja Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 går på høgskolen i oslo jeg..er ikke aktiv prøver. altså, jeg tar ikke EL tester og planlegger helle rikke hvilke dager vi skal ha sex osv, men vi har ubsekyttet sex. kan jo bli gravid av det også, selvom det kan ta noen år:P men det gjør ingenting for meg =) har jeg ikke blitt gravid innen 6 år, så går vi inn for aktiv prøving =). lykke til allesammen!!!!!
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 er i samme situasjon, har bare gått på grunnskolen!!! veit heller ikke hva jeg vil bli... men har jo klart og fått meg en jobb som butikkselger i en interiør butikk, men nå er det bare 3 uker igjen til terminen min så nå har permisjonen min startet!! så da skal jeg ikke jobbe før august til neste år=)
Vickikva Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Har gått to år slag og service samt fullført almenn påbygging. Nå jobber jeg som lærling i resepsjon på hotell noe jeg trives veldig godt med:)
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg går siste året på interiør, er ferdig utdannet til sommerern=)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg studerer til barnevernspedagog på høyskole. Har gått ferdig 1 år, men ble sykemeldt nå, så jeg fikk ikke begynt på mitt 2. år nå... Så har da igjen 2 år. Vet ikke om dette er noe jeg vil drive med, så jeg er glad jeg får litt skole"fri". Vil ta noen kurs og studier via NKI eller noe senere...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 25. oktober 2007 #12 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg går på Høgskolen i oslo jeg også Førskolelærer, faktisk og har noen år igjen. Jeg ble gravid for 7 uker siden, og håper på at dette går bra utdanningen blir jeg jo ferdig med, bare litt senere enn antatt:)
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 jeg er utdannet hjelpepleier:)
shimonie Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 går 3.året på allmennlærerutdanninga. så i år erdet engelsk. men tar permisjon fra januar t.o.m. desember neste år før jeg fortsetter. tar IKT 15 stp. mens jeg går hjemme til våren, så da mangler jeg bare ett år, dvs. vil bare måtte gå et halvt år ekstra:P
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har generell studiekompetanse, jobber i kassa på Rimi, og som assistent for en gutt med ADHD:) Tenker å bli jordmor etterhvert, så har tenkt å søke sykepleien, men nå blir jo det litt vanskelig:p
Lotus87 Skrevet 18. november 2007 #16 Skrevet 18. november 2007 Er utdanna hjelpepleier og ambulansesjåfør
nina__86 Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg har ikke peiling jeg heller på hva jeg vil bli. jeg og en på snart 17 mnd og venter andre mann, så tenker det blir noen år til før jeg gidd å gjøre noe, trives godt hjemme.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 3. desember 2007 #18 Skrevet 3. desember 2007 Jeg går andre året på barnevern. Har en jobb innenfor psykiatri, og er støttekontakt også. Så har endel å gjøre. Merket nettopp at jeg var gravid. Er kun 4 + 3 cirka.. =)
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 3. desember 2007 #19 Skrevet 3. desember 2007 Har gått alle 10 år på grunnskole, og 3 år på videregående. Ble ferdig utdannet apotektekniker i høst. Jobber nå foreløpig som butikkmedarbeider i en klesbutikk. Blir nok å jobbe i apotek etterhvert
Snoflak Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Jeg jobber som Sersjant i Forsvaret, i NATO på Hovedkvarteret i Stavanger
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er fulltidsstudent på høyskole samtidig som jeg jobber hver tredje helg som butikkmedarbeider. Babyen har meldt sin ankomst på slutten av mai, så krysser fingrene for at jeg klarer å ta eksamene
Mammatil2gullgutter<3 Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har gått alle årene på b.skole og u.skolen.Har gått 2 år på videregående(helse og sosial,og barne og ungdomsarb) Har også vært lærling i år som barne og ungdomsarbeiderlærling...Ble ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider juni 07,er til vanlig i "full jobb"(67,7% still) i en barnehage.Er sjukemeldt for tiden pga lille gulle mitt da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå