babybooooooom Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Uff, er det andre som blir litt smådeppa over strekkmerkene?? I det siste har de bare poppet frem, på hele magen. Det er mitt tredje svangerskap. I det første fikk jeg ingen, det andre fikk jeg en noe, men nå tar det jo helt av. Og så har jeg fått så tynn hud rundt navlen. Magen sprenger sånn på, føler meg nesten høygravid, men er jo bare 25 uker på vei. Ja, ja, uff, det er ikke meningen å klage, men det er jo litt drit alikevel..... Er det noen som vet om det går an å gjøre noe med strekkmerkene i etterkant? Lykke til alle sammen!!
*Safira* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg fikk norgeskartet på kryss og tvers i sist svangerskap Hele magen var "ødelagt" av strekkmerker. Sånn føltes det i alle fall i begynnelsen. Det er ikke mye å gjøre med dem når de først har kommet. De blekner noe med tiden, og man blir vant med dem. Kjenner 6 stykker som har tatt bukplastikk, med godt resultat. Det er ikke noe jeg vil anbefale, men det er mulig. Nå smører jeg magen daglig med Weleda, svangerskaps olje, i håp om å ikke få flere strekkmerker. Lykke til med gravidmagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå