Pinny og lillegutt Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er det som sv.kontrollene tidligere, eller er det gynekologisk i tillegg for å sjekke modning o.l? Kjekt å være litt forberedt
velsignet med to Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Det lurer jeg også på.. Og hva skjer på den overtidskontrollen på sykehuset? Har fått time der til 19. oktober, 12 dager over terminen (den skal jeg IKKE ha bruk for sier jeg bare!!)
Løven & lurven Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 De måler hjertelyden til babyen og tar en gyn. kontroll for å sjekke ståa ang åpning osv.
Sissy-mams Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Lege/jm sjekker det vanlige: blodtrykk, urin, hjertelyden til babyen etc. for å følge med på at dere har det bra og utelukke svangerskapsforgiftning. Jm vil kanskje også sjekke evt åpning. På sykehuset sjekker de åpning og hjertelyd, og vurderer utfra hvor stor babyen er og helsetilstanden din+babyens om du bør settes igang eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå