Lillefy Skrevet 4. oktober 2007 #26 Skrevet 4. oktober 2007 Født i 77 og venter min tredje,-gammel?? nei det syns jeg ikke,-ikke i forhold til at det er nr tre!! De fleste andre av mine venninner begynner så smått å tenke på nr to nå (min nr to er 2 år alleredet). Men en 90 modell er jo bare et barn selv og burde nok ha ventet litt spør du meg,-men er det engang sånn så skal hun nok klare det strålende alikavel:o)
Galskapens overhode Skrevet 4. oktober 2007 #28 Skrevet 4. oktober 2007 1990 synes jeg er litt tøft å fordøye.. den minste av mine søsken er født i 1992.. familiens attpåklatt.. og JEG er IKKE klar for at hun skal få barn om 2 år nei..
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 4. oktober 2007 #29 Skrevet 4. oktober 2007 Henger meg på her, jeg. Er født i 74 og samboer i 69. Venter vår nr 2 i desember. Har også reagert når jeg ser folk født i 90 som venter. Tenker - herregud, er de i det hele tatt kjønnsmodne. Ha, ha... Men de er jo faktisk det. Bare jeg som ikke helt klarer å følge med i tiden :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. oktober 2007 #30 Skrevet 4. oktober 2007 Haha! Det har jeg også tenkt!! Jeg onnbiller meg visst noen ganger at verden stoppet opp i 1977. Haha.. Jeg er altså -77 modell og venter nr 2 i disse dager ) Mannen er -74 modell og dette blir hans nr 3. Uansett, nå blir det ikke flere unger her hos oss. Jeg er blitt for gammel til å vagge rundt på dette viset. Gidder ikke mer! ;oD
Linaria Skrevet 4. oktober 2007 #31 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er født i 75, og er førstegangs. Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor alle disse pur unge gravide dukker opp fra... Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er tross alt 29.
september mamma Skrevet 4. oktober 2007 #32 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er 74 modell og venter nummer 3. Har en på snart 6 og en på 4.
Mammahjertet Skrevet 4. oktober 2007 #33 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er 78-modell og venter nummer to. Fikk førstemann da jeg var 26, og da følte jeg meg superung. Haha. Følte nesten at det var for tidlig! Så jeg føler meg egentlig ganske ung som mor jeg i forhold til de fleste jeg kjenner. Er veldig rart for her inne, og i endel kretser regnes jeg nesten som gammel. Veldig rart det der, og blir ikke vant til det i det hele tatt. Snakket senest idag med moren til en jeg gikk i klasse med på barneskolen og hun sa: Jaja, da har du vel blitt voksen og har egen familie med mange barn du også? Jeg får sjokk jeg når det liksom er forventet av en på 28 at man skal ha mange barn og egen familie. Haha. De fleste av mine venner er single eller hvertfall uten barn, og er akkurat ferdig med eller i avslutningen av studier og lever et hektisk liv uten tanke på barn!
Mammahjertet Skrevet 4. oktober 2007 #34 Skrevet 4. oktober 2007 Er hvertfall godt å se at jeg ikke er den eneste her som er født på 70-tallet ;-)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. oktober 2007 #35 Skrevet 4. oktober 2007 får hive meg med i denne gjengen her med MODENE FLOTTE damer )...jeg er selv født i 73...venter nr 2 ...har ei fantastisk flott datter fra før på 15 år ) som gleder seg enormt til & bli storesøster! HERLIG
mammamammamammamor Skrevet 4. oktober 2007 #36 Skrevet 4. oktober 2007 eg venter nr tre og er 85 modell. føler meg litt gammel eg og når disse unge unge unge blir gravide
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #37 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, jeg er også gammel ) 1976 modell og prøver nå på nr 1
M&K+Påsan <3 Skrevet 4. oktober 2007 #38 Skrevet 4. oktober 2007 Nå følte jeg meg som en dritt unge. Jeg er født i 1990 "/ * Flau *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå